zondag 19 augustus 2018

Thuiskomst

Grote verrassing. Op Schiphol worden we verwelkomt door mijn camino broer Han. En mijn schoonzus Diny. Op weg naar den Haag maken ze de omweg via Schiphol om mij te verwelkomen. Ook Paul en Lienke zijn van de partij. Het is na middernacht als we in Huissen aankomen. Onze kleinkinderen wachten ons op op de hoek van de Holthuizerdreef. Sam heeft helemaal zelf een spandoek gemaakt. Dat draagt hij trouw de hele weg naar huis. Een gelukkig weerzien. Vandaar lopen we samen de laatste meters naar huis. De hele weg is versierd door zelfgemaakte voetstappen. Prachtig. Wat een creativiteit. De allerlaatste meters worden verlicht met kaarslicht. En dan ben ik thuis. Heerlijk. Er volgt een korte nacht.
Zaterdagmiddag is er door onze kinderen een welkom thuis party georganiseerd. Veel van onze vrienden en familie zijn aanwezig. Anderen hebben al andere verplichtingen. Maar gezellig is het. Hartverwarmend om velen weer terug te zien. En ik wordt verwend met veel aandacht. Met bloemen en wijn. Als catering hebben onze kinderen een heus frietkot gehuurd. Die past op onze oprit. Wat kun je dan heerlijk eten! Een geweldige thuiskomst.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten