dinsdag 27 februari 2018

Waarom?

Ja, waarom ga je eigenlijk. Eerlijk gezegd heb ik geen goede reden. Behalve dan dat het met heel erg trekt. In pelgrimstermen: De weg roept...
Vertrek 2008. Foto bij voetveer Vlissingen-Breskens
In 2009 ben ik samen met mijn broer naar Santiago gelopen. Toen vertrokken vanuit Oost-Souburg. (Walcheren). Onze geboorteplaats. En een schitterende reis gehad. www.adenhannaarsantiago.nl Dacht dat het eenmalig zou zijn. Alhoewel. Enkele jaren geleden begon het te kriebelen. Ik betrapte me erop dat ik weer steeds vaker met die reis bezig was. En dat ik me afvroeg hoe het nu zou zijn. Ik twijfelde nogal erg. En als je erg twijfelt, moet je het doen. Nu heb ik nog de kans en de mogelijkheid. Dus vorig voorjaar (2017) besloot ik om te gaan en me serieus voor te bereiden.  Dat besluit gaf me rust. Sterker, maakte me blij. Dus gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten