vrijdag 17 augustus 2018

Dag 111 Terugreis

Van a Coruña via Lissabon naar Schiphol. En dan naar huis. Vanavond rond tien over half elf landen we op Schiphol. Heb met Fleur afgesproken dat ze me opwacht op de hoek van de Holthuizerdreef. Heb er zin in weer naar huis te gaan. In a Coruña logeren we in een hotel met zeezicht. Drie keer raden wie dat geregeld heeft. S'avonds slenteren we wat door de stad. Vanmorgen naar het vliegveld. Een verademing. Kleinschalig en rustig. Een schril contrast met de drukte op het vliegveld in Lissabon. Inmiddels heb ik begrepen dat Jenneke iets geregeld heeft voor zaterdagmiddag. Geweldig. Wil graag iedereen weer omhelzen en spreken. Zondag ben ik weer voor het eerst in onze kerkelijke gemeenschap. Daar zal met een symbolische handeling mijn Camino voortgezet worden. Tenslotte ben ik ook via de kerk met de pegrimszegen vertrokken. En dan vangt ongeveer het normale leven weer aan. Op deze blog nog enkele verhaaltjes. En een afsluitend verhaal. Met als thema: De weg naar het leven.. Later dit jaar nog een soort kerk-cafe extra waar ik graag meer vertel over mijn reis. Voor wie dat wil. Eén aanmelding heb ik al. Van Dietmar (Een medepelgrim uit Düsseldorf). Hij vroeg me hem de datum te laten weten. Tenslotte wil ik iedereen bedanken die met mij mee gereisd zijn. Direct of indirect gereageerd hebben. Alle reacties hebben mij geholpen deze Camino te volbrengen. Want ja, het was loodzwaar....maar schitterend en onvergetelijk...




1 opmerking:

  1. Een geweldige prestatie!!! We wandelen veel, maar dit doen we je niet na!
    Een felicitatie waard. Leen en Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen