zaterdag 2 juni 2018

Dag 35 Vezelay in afwachting van bezoek..

Hoog bezoek dus. Mijn broeder Pelgrim. Ze verwachten begin van de avond te arriveren. Natuurlijk ook afhankelijk van de verkeers omstandigheden.
Vanmorgen Vezelay ingeslenterd. De Messe du Jour bijgewoond. Was mooi. Wel voor mij moeilijk te volgen. Ben redelijk beperkt in het Frans. Maar wat is het alternatief. Vezelay is klein. Heb geen zin in een wandeling; daarom hou ik even halt. En voor het café is het wel erg vroeg. Bovendien zullen we daar vanavond ruim tijd doorbrengen. Kortom; de mis bijwonen is een voor mij nuttige tijdsbesteding.
En dan, potverdrie, arriveert het bezoek vroeg. Al om half vier! Ze storen me in mijn middagslaapje. Maar gezellig! Nu op terras. Dus morgen verder...

1 opmerking:

  1. En of het goed te zien is dat jullie broers zijn. Gezellig papa!

    BeantwoordenVerwijderen