zaterdag 16 juni 2018

Dag 49 Van Ardenais naar Chateaumeillant (23 km)

De tent staat weer. Op camping minicipal Etang Merlin. 1 km van het centrum. Boodschappen zijn ook binnen. Intermarche. Ook op 1 km, maar wel de andere kant op. En wat koop je dan als Pelgrim. Welnu: 3 bananen. 1 Als ontbijt. 2 voor onderweg. 4 Bakjes Griekse yoghurt. 2 voor direct. 2 voor ontbijt. (er zijn geen kleinere verpakkingen dan 4). Flesje cola 0,5 l. Verpakking boterhammen met tonijn. Ook voor onderweg. En tenslotte wat kersen om direct op te eten. Bij elkaar nog een flink gewicht. Gelukkig is minstens de helft morgenochtend op. Die last blijft me bespaard.
Net was ik bezig onderdak voor morgen te regelen. Het is redelijk lastig om dat op je kleine beeldscherm van je mobiel te doen. Je hebt geen enkel overzicht. Er worden geen prijzen gegeven. En die vergelijkingssites wringen zich overal tussen. Dus daarvoor mijn ondersteuningsteam maar ingeschakeld. Even afwachten of ze wat vindt. Komt vast goed.
Vandaag een beeld van een pelgrim gepasseerd. Helemaal gemaakt van aardewerk. Zie foto. Nu zit ik in een bar restaurant. Ik zit vaak binnen. Ben tenslotte al hele dagen buiten. De wedstrijd Peru - Denemarken staat op. Er wordt net een penalty gemist. Vanaf 7 uur kun je wat eten. En daarna naar de camping. Morgen verder. Naar La Chatre...

Totaal na 49 dagen: 1071 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten